بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

دکتر کاظم محقق 44219771-021
بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بیبی بوتاکس چیست؟

 

 


 

قبل از اینکه تصور کنید که تزریق بوتاکس روی نوزاد انجام می شود ، باید بدانید که بیبی بوتاکس در واقع یک روش جدید برای تزریق مواد آرایشی با شدت کمتر است. همانطور که بسیاری از خانم ها می دانند ، مشکلاتی مانند خطوط ریز و چین و چروک از کوچک شروع می شود ، آنقدر کوچک که فقط شما ممکن است برای مدتی متوجه آن شوید.

حتی چین و چروک های ریز که امروز شما را آزار می دهد ، فقط بدتر می شوند و شما می خواهید آنها را در جوانه فرو کنید. هنوز هم ، اگر قبلاً بوتاکس را امتحان نکرده اید ، طبیعی است که نگران نباشید.

اگر می توانید یک مینی بوتاکس را طراحی کنید که فقط به اندازه کافی پیشرفت کرده و افراد در مورد چگونگی استراحت شما بدون هیچ گونه سوظن در مورد اینکه تحت درمان هستید نظر دهند؟ اینجاست که بیبی بوتاکس وارد می شود.

 

بیبی بوتاکس چیست؟

حتی اگر بسیاری از زنان (و مردان) دوست دارند خطوط و چین و چروک های پیر آنها را کاهش دهند ، اما کسانی که قبلاً بوتاکس را امتحان نکرده اند ممکن است در رفتن به کل نه حیاط مردد باشند. شما ممکن است نگران یک اثر صافی نیمه دائمی باشید که به عنوان مثال غیرطبیعی به نظر می رسد.

بیبی بوتاکس راه حل مناسبی برای چین و چروک های جزئی یا خطوط ظریف است که سعی دارید به سرعت و به راحتی از آنها مراقبت کنید. در اصل همان درمان طبیعی بوتاکس است ، اما با دوز کمتری بوتاکس برای هر تزریق استفاده می شود. به طور معمول ، بسته به منطقه و نتیجه ای که به آن علاقه دارید ، نیمی از تزریق طبیعی یا حتی یک چهارم آن را دریافت خواهید کرد. صحبت با دکتر در مورد اهداف شما به تعیین این کمک می کند.

کمی بیشتر وجود دارد ، هر چند بیبی بوتاکس برای انجام نتایج طبیعی در مناطق هدف ، به تزریق ریز بوتاکس متکی است. این بدان معناست که پزشک معالج شما باید کاملاً ماهر و دقیق باشد. این دستورالعمل روش های ناهار از طرف متخصص زیبایی محلی شما نیست.

برای درمان ایمن و موثر بوتاکس ، همیشه باید به یک متخصص پوست ، پرستار ثبت نام شده یا جراح پلاستیک با مجوز تابلو مراجعه کنید ، اما به خصوص برای این روش دقیق ، که نیاز به آموزش پزشکی و تجربه مناسب دارد ، بدون ذکر درجه ای از هنر.

 

چرا بیبی بوتاکس اینقدر محبوب است؟

دلایل مختلفی برای علاقه بیماران به بیبی بوتاکس وجود دارد. برخی از آنها برای درمان بوتاکس جدید هستند ، و حتی اگر این روش کاملاً بی خطر باشد و در صورت انجام آن توسط یک متخصص پوست با تجربه انجام شود ، اما از ابتدا شروع به کار با سهولت بیشتری می کنند و می بینند که همه اینها چگونه کار می کنند.

بیبی بوتاکس همچنین برای خطوط ریز و چین و چروک مانند کلاغ پا ایده آل است. این ناحیه ای است که مقدار بسیار کمی تزریق بوتاکس می تواند بسیار مفید باشد ، بنابراین یک روش کم مصرف بیشتر برای بسیاری از بیماران جذاب است ، به ویژه برای کسانی که نمی خواهند دیگران بدانند که آیا آنها یک درمان زیبایی داشته اند.

علاوه بر این ، این گزینه تزریق میکرو فرصتی را فراهم می کند تا رویکرد بسیار شخصی تری به بوتاکس داشته باشید. از آنجا که مناطق بسیار دقیقی را می توان هدف قرار داد ، هر بیمار می تواند درمان را به گونه ای تنظیم کند که بهترین نتیجه را برای دید منحصر به فرد خود داشته باشد.

بیمارانی که به طور منظم از بوتاکس استفاده می کنند ، همراه با درمان منظم بوتاکس به سمت بیبی بوتاکس نیز جذب می شوند. در حقیقت ، این روش بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. در حالی که بیبی بوتاکس برای خطوط ظریف در نواحی حساس (مانند اطراف چشم) عالی است ، اما تزریق قابل توجه تر برای چین های سنگین اطراف دهان یا چین های عمیق در قسمت ابرو مناسب است.

 

آیا بیبی بوتاکس مناسب شما است؟

اگر در بوتاکس تازه وارد هستید و علاقه مند به آزمایش آن هستید ، اما نگران این هستید که با دوز طبیعی بیش از حد مصرف کنید ، بیبی بوتاکس با پیشرفت های کوچک که می تواند تفاوت زیادی در ظاهر و اعتماد به نفس. اگر با چین و چروک های عمیق یا چین و چروک روبرو هستید ، بیبی بوتاکس برای اصلاح آنها کار زیادی انجام نمی دهد ، اما اگر خطوط و چین و چروک های ریز و آزاردهنده ای دارید و بدنبال جوان سازی ظریف هستید ، قطعاً باید بیبی بوتاکس را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد