بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

دکتر کاظم محقق 44219771-021
بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

بلفاروپلاستی = عمل زیبایی پلک

دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی، برای کسانی که نمی خواهند بوتاکس کنند

 

 

 

که قبلا رفت این نسل اصلاحات فوری را می خواهد ، اعم از داروهای تزریقی برای جلوگیری از پیری یا آرایش برای پنهان کردن آن. جایی که مادران ما برای خرید کرم صورت پس انداز می کردند ، این نسل جوان درآمد خود را صرف مارک های مراقبت از پوست و درمان های زیبایی می کند که نتایج اثبات شده را در یک بازه زمانی کوتاه ارائه می دهد. ما نسلی هستیم که دیروز همه چیز را می خواهیم ، پس چرا منتظر بمانیم تا یک کرم کار کند؟ این بدان معنا نیست که ما روی یک روال مراقبت از پوست سرمایه گذاری نمی کنیم. فقط ما مایل هستیم آن را به نام پوستی کامل ارتقا دهیم.

هیچ چیز ممنوع نیست ، چه درمارولینگ باشد ، چه درمپلانینگ باشد ، بوتاکس باشد ، یا صورت سبک و لیزر باشد. اما با داشتن پوست براق ، رنگ چهره دو برابری است (به جای تثبیت صورت های اتو زده) ، افراد بیشتری به مزوتراپی روی می آورند ، درمانی که در آن کوکتل مواد مغذی از طریق سوزن به پوست منتقل می شود تا از آن استفاده کند. رنگ چهره با وجود درگیر شدن سوزن ها ، احساس تهاجمی کمتری نسبت به بوتاکس و مواد پرکننده دارد و در حالی که این افراد با خطوط سر و صدا و کمتر از چرک بالش مقابله می کنند ، این امر به زندگی کل زندگی بسیار ضروری می بخشد.

به اسکرول ادامه دهید تا در مورد قدرت تقویت درخشندگی مزوتراپی بیشتر بدانید.

 

مزوتراپی چیست و چگونه کار می کند؟

ما از یکی از پرمتقاضی ترین پزشکان پوست در تهران ، دکتر کاظم محقق، خواستیم تا مشخص کند که چگونه مزوتراپی کار می کند. وی به ما می گوید: "این روشی است که شامل تزریقات کوچک در سطح پوست است." "این تزریق ها حاوی ترکیبی از ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر اجزای موجود در پوست است ، مانند اسید هیالورونیک که با افزایش سن کاهش می یابد. انواع مختلفی از مزوتراپی وجود دارد که می تواند تجویز شود. هر کدام بسته به نوع نگرانی ها طراحی و تنظیم می شوند. ریزش کلاژن ، ریزش مو ، سلولیت یا حتی چربی اضافی. "

 

آیا مزوتراپی باعث می شود تا پوست شما بهتر کار کند؟

دکتر محقق توضیح می دهد: "بله. این روش فیزیکی باعث تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن و الاستین جدید می شود." "سپس فکر کنید که فیبروبلاست ها از مواد مغذی تخلیه شده - اسید هیالورونیک ، ویتامین ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ضروری ، فاکتورهای رشد ، سلول های بنیادی و غیره استفاده شده اند - سپس می توانید متناسب با نیازهای بیمار ، چه عناصر غذایی را می خواهید به فیبروبلاست ها بدهید. سن."

 

آیا مزوتراپی می تواند به خطوط و چین و چروک کمک کند؟

ایشان توضیح می دهد: "بله و خیر. بوتاکس روی چین و چروک های پویا ، چین و چروک های ناشی از حرکت کار می کند ، بنابراین این نوع چین و چروک ها همیشه با بوتاکس بهتر درمان می شوند." "مزوتراپی باعث بهبود بافت پوستی می شود که از بوتاکس استفاده می شود. این ماده پرکننده نیست بنابراین نمی تواند جایگزین کاهش حجم شود ، اما باعث افزایش عمر پرکننده و تحریک کلاژن و الاستین در صورت کاهش حجم و کاهش حجم پوست می شود. مزوتراپی برای خطوط لب عمود ، لبهای کم آب و چین و چروک بارکد در مجاورت دهان و زیر استخوانهای گونه درخشان است. "

 

آیا مزوتراپی درد دارد؟

"اگر منظور شما درد شدید است، این بدون درد است اما واقعاً ناراحت کننده نیز نیست. بیماران 30 دقیقه قبل از درمان می آیند و برای کاهش درد و بهبود نتایج درمان از کرم زیبایی و نور قرمز استفاده می کنند."

یک جلسه درمان مزوتراپی 45 دقیقه طول می کشد و 30 دقیقه بی حسی و قسمت مزوتراپی آن حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. اگر ساکن تهران نیستید ، دکتر محقق به شما توصیه می کند برای اینکه سوالات خود را بپرسید با ما تماس بگیرید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد